1. mai 2019

Bøker lest og skrevet om i mars og april 2019



Mai er måneden da jeg begynner å tenke på hva jeg kan gi til loppemarkedet. Ikke at det er så mye jf. at jeg ikke har shopping som fritidsaktivitet. Det eneste jeg er for impulsiv når det gjelder å kjøpe, er bøker. Da blir det noen bomkjøp.
«Skal du virkelig gi bort alle de bøkene», fikk jeg spørsmål om da jeg bar bøker ned i kjelleren for loppemarkedet her om dagen. Fikk litt dårlig samvittighet av spørsmålet. Samtidig, som jeg sa; dette er bøker som jeg ikke vil savne. Det er grenser for hvor mange bøker jeg kan lagre. Og for hva?
Seks av tretten bøker jeg leste i mars og april hadde jeg lånt av biblioteket. De syv andre er bøker jeg har kjøpt, og ingen av disse vil havne på loppemarkedet.


Link til innlegg om bøker lest i april










Link til innlegg om bøker lest i mars










1 kommentar: