3. aug. 2015

Oppsummering juli 2015



Egentlig er det unødvendig med en oppsummering for hver måned. For det er mest for egen del jeg lager innlegget. Jeg får reflektert over hva jeg bruker tida på. 

Juli er den måneden jeg minst har avbrutt like mange bøker som jeg har lest ferdig. Bøker utgitt i 2015 og tidligere, kjente og mindre kjente. Noen kun noen sider av – andre litt flere sider. En av bøkene var Mi briljante venninne av Elena Ferrante. Det jeg leste engasjerte meg ikke – så inntil videre er den «parkert» av denne leseren.

Under er link til bøkene jeg leste ferdig; mange, mange gode timer med lesing. Favoritt? Det må være boken om Lady Barbara Arbuthnott. For en dame! For et liv! Dersom ingen ser potensialet i en nyutgivelse og å lage en TV-serie om denne historien- da kan de bare ha det så godt. Lykkelig slutt? Det ble det ikke for Lady’n selv om hun hadde et eventyrlig liv, men kanskje for Lars og Karen.

Link til innlegg:








                                     


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar