18. juli 2015

Eplemuffins med vaniljekrem - saftige og gode

Privat foto

Det er en blåsete og hustrig dag ute - perfekt dag å bake. 

Oppskriften fant jeg her på Godt.no og jeg fulgte oppskriften med unntak av at jeg ikke hadde nøtter/mandler på toppen. Brukte små muffins-former, og da fikk jeg 24 stk. De ble veldig gode,,,minst like gode som en eplekake jeg pleier å bake. Kunne med fordel skåret eplene i tynnere skriver.

I oppskriften står det at man kan droppe vaniljekremen. Vel, det tror jeg ikke hadde hadde gitt like god smak. Da hadde de helt klart blitt tørrere. Vaniljekrem - her brukte jeg Tine sin ferdige variant:



2 kommentarer:

  1. Nam nam. Det hørtes godt ut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Virkelig gode; også gode etter å ha dem opp fra fryseren og varmet de litt i mikroen.

      Slett