4. juni 2015

Oppsummering mai 2015

Jeg kommer ikke til å huske mai 2015 pga været. Så elendig har det ikke vært selv om det har vært lave temperaturer.  Men det som opplevde som elendig var boken til Joël Dicker. Himmel og hav, jo mer jeg tenker på at jeg ikke avbrøt lesingen, jo verre er det. Det var mange timer bortkastet. 
Men, men – mange andre bøker har jeg lest. Som jeg likte godt. Det beste av alt er likevel at selv om bokhyllene inneholder uleste bøker, er det ingen jeg «må» lese. Som jeg har veldig lyst til å lese.  Men plutselig dukker de opp – sånn er det med gode bøker.
Men at det ikke er mange bøker som jeg verker etter å lese, passer fint for tiden. For de største planene fremover er knyttet til hagearbeid – der er mye ugjort – det meste faktisk. Og det at sommeren viste seg for første gang i dag gir litt større arbeidslyst.

Innlegg skrevet om bøker lest i mai:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar