28. sep. 2018

Vi som har ventet på Per Pettersons neste bok...


Endelig; i dag leste jeg at Per Petterson har utgitt en ny bok: Menn i min situasjon. Den første anmeldelsen jeg har lest er av Leif Ekle:


Det blir helt sikkert en stund til jeg leser den og kan beskrive min leseopplevelse. Her hos Oktober forlag er boken omtalt og flere anmeldere sitert. 
Jeg har lest og omtalt alle bøkene Per Petterson har skrevet her på bloggen. Jeg er skikkelig fan av forfatteren selv om ikke alle bøkene han har skrevet ga meg en god leseopplevelse. Derfor både gleder og gruer jeg meg. Kanskje det er snø på bakken før jeg får lest den.



2 kommentarer:

  1. Her har vi allerede fått snø på bakken ;)
    Har bare lest to av bøkene hans, den ene likte jeg (Ut å stjæle hester), den andre fikk jeg ikke taket på så da ble det med det. Jeg skal jammen lese omtalene dine for å se om han skal få en ny sjanse!

    SvarSlett
    Svar
    1. Selv om jeg ikke alle bøkene hans falt like mye i smak, har han truffet en nerve hos meg som ikke bare nesten, men i det hele tatt vanskelig å forklare med ord.

      Slett