2. juli 2018

Bøker lest og skrevet om i mai og juni 2018



Når jeg går tur med hunden om morran, lukter jeg samme lukt som jeg lukter når jeg er på høstferie på Kypros og i Tyrkia: tørt solsvidd gress. Isolert sett hadde en dag med regn ikke vært å forakte. Men av erfaring vet jeg jo at en dag regn blir ikke en dag, det blir ofte i ukevis. Bildene over tok jeg i desember 2017 og mai 2018 – utdrag fra hustomta. Ønsker jeg meg tilbake til desember; nei jeg gjør ikke det.  Jeg leser at jeg startet innlegget om bøker lest i mars og april med: «I dag er det definitivt innevær – pøsplask og kaldt ute» Det er nok til at jeg er forsiktig med å ønske meg værskifte.
Bøker leses i sommervarmen. Mai ble det en del – mange røde dager og inneklemte dager som ble til fridager. Naturlig nok mindre i juni. Mange gode leseopplevelser. Mange forhåpentligvis gode leseopplevelser i vente, har mange bøker som venter å bli lest. Har akkurat lest boken Den fantastiske skogen. En bok midt i blinken for meg. Mer om den i et senere innlegg.


Link til innlegg – bøker lest i juni:









Link til innlegg – bøker lest i mai:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar