3. feb. 2018

Film: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - wow for en film!


Det er ikke ofte jeg går på kino. Men etter å ha hørt filmen Three Billboards outside Ebbing, Missouri fremsnakket på NRK Radio, var det et must å se filmen. Fredag forrige uke kl. 15.00 rett etter jobb, benket jeg meg på Moss kino. Og du og du...

Jeg er varsom med å anbefale bøker utover å omtale dem. Men filmen Three Billboards outside Ebbing, Missouri – den kunne jeg stått på Speakers Corner og fremsnakket. For en film!

Her hos Filmpolitiet på NRK P3, skriver Marte Hedenstad, kanskje det var hun jeg hørte fremsnakket filmen; at Frances McDormand har fått 14 priser for hovedrollen som Mildred Hayes. Hun spiller fantastisk. Hun viser at det ikke er bare unge kvinner med påfyll som kan spille godt ...Og; det er ikke bare hun som presterer.


Her er traileren: 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar