3. des. 2017

Bøker lest og skrevet om i oktober og november 2017 - og en Vendela-genser



Da julemåneden desember her, og det er tid med et lite tilbakeblikk på oktober og november.
Kun fire bøker i oktober har sin årsak i en oppussings-prosjekt. Men bøkene jeg leste likte jeg veldig godt.
I november leste jeg biografien om Vendela Kirsebom. Ramla inn på bloggen hennes, og der så jeg genseren hun og Sandnes garn har samarbeidet om. Vips var garn og oppskrift kjøpt og etter tre uker var genseren på bildet ferdig. Det ene tar det andre, og nå er en Tirilgenser i produksjon. Det går helt klart ut over tida jeg har til å lese bøker. Men sånn er det – noen ganger får en dilla. Og for tiden er det strikke-dilla som herjer.
Men til tross for at jeg har strikket i november, ble det åtte bøker. Gjensyn med Sigrid Undset  som Kristin Brantsegg Johansens bok inspirerte til. Flott prosjekt at hun skrev boken synes jeg.
Oktober  2017 – bøker lest og skrevet om






November 2017 - bøker lest og skrevet om












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar