2. juni 2017

Bøker lest og skrevet om i april og mai 2017


Da er vi kommet til juni, og pinsen er siste langfrihelga for denne gangen. Er blitt helt bortskjemt med fridager fra jobben. 
I april var det påske, og da fikk jeg leste en del bøker. I mai derimot ble det ikke så mange selv om det var mange fridager. Var til og med en ferietur til England en uke. Hadde med meg både Ipad med eBokBib og papirbøker. Men leste ikke ferdig en eneste bok på turen.
Problemet med eBokBib og denne leser er at jeg blir rastløs. Jeg har startet på mange bøker uten å lese de ferdig. Det må skjerpings til – helt klart.
Under er bilde av bokomslagene og link til innlegg om bøker jeg leste ferdig i april og mai:




April 2017














Mai 2017




 

Ada - en roman skrevet av Odd Klippenvåg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar