10. feb. 2015

Blir litt rart å avslutte romanen, men heldigvis er det flere bøker å glede seg til...

Jeg har hatt så mange fine timer sammen med Søstrene Makioka at det skal bli rart å forlate dem. Heldigvis har jeg 250 av 700 sider igjen.



Og når jeg er ferdig med romanen, har jeg mange godbiter av noen bøker foran meg. Håper ihvertfall at det er slik etter det jeg har lest om dem. Rekkefølgen jeg leser bøkene er jeg usikker på. Men alle tre ligger klar til lesing.

Merkelig vær i Tokyo har jeg lest så mye fint om.



Mesteren er om den amerikanske forfatteren Henry James. 




Hjertet i Paris stod og lyste mot meg hos biblioteket.




Og når jeg er ferdig med bøkene står kanskje våren for døren...litt tidlig med blåveis er det vel. 
Privat foto

4 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å vite at det er flere bøker som venter når en bok nærmer seg slutten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant. Denne gangen gleder jeg meg virkelig.

      Slett
  2. Merkelig vær i Tokyo fikk jeg lyst til å lese. Takk for fint tips :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg veldig. Mange fine nye anmeldelser er kommet etter at jeg bestemte meg for å lese den.

      Slett