8. juni 2014

En smakebit på søndag: Det suser i sivet (The Wind in the Willows) av Kenneth Grahame

Privat foto
Smakebiten er fra boken jeg leste i mai og skrev om i innlegget:



«Dette var bare den første dagen, siden kom det mange av samme sorten, bare enda lengre og enda mer spennende etter som sommeren ble varmere. Mold lærte å svømme og å ro, og han hadde det herlig. Han la øret inn til det raslende sivet og stundom forstod han litt av det som vinden hvisket om, men ikke alt.»

Flere smakebiter fra bøker, finner du på Mari's blogg.


21 kommentarer:

  1. Det är en mysig berättelse :)

    SvarSlett
  2. Takk for påminnelsen om denne klassikeren! :)
    Herlig smakebit! God søndag! :)

    SvarSlett
  3. Härlig bok! Tack för smakebiten.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Så vakker smakebit, den traff meg rett i hjertet :)

    SvarSlett
  6. Takk for fin smakebit og ha en fin søndag!

    SvarSlett
  7. Denne kjøpte jeg her om dagen, gleder meg til å lese den:-) Tusen takk for smakebiten:-)

    SvarSlett
  8. Nydelig smakebit!:) Har til gode å lese denne! Ha en fin søndag!:)

    SvarSlett
  9. Så fin smakebit :) Ønsker deg god søndag :)

    SvarSlett
  10. En skikkelig klassiker dette! Koselig smakebit. Ha en nydelig pinsedag.

    SvarSlett
  11. Åh, vilken fin smakbit! Tack för den och ha en skön söndag! :)

    SvarSlett
  12. Det här väckte barndomsminnen till liv. :)

    SvarSlett
  13. Tänk, den här boken är jag kluven till. Jag tyckte inte alls om den när jag var liten, men som vuxen så tyckte jag den var ganska bra. Min styvfar älskade den!

    SvarSlett
  14. Den här ska jag läsa snart :) Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  15. Det här är en sådan bok som det känns som att jag har läst, men jag tror inte att jag verkligen har det utan att jag bara hört, sett, läst om den...

    SvarSlett
  16. En nydelig smakebit! Denne har jeg virkelig lyst til å lese selv. Jeg husker vi så på den på barne-tv og jeg var fascinert allerede da :-) Ønsker deg en fin sommerkveld!

    SvarSlett
  17. Så fin smakebit :) Virker utrolig spennende! Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  18. Så fin smakebit, med foto og tegning.:) Ha en fin uke.:)

    SvarSlett